Kızlar kendimi bilelim bileli ve doğumdan sonrada adetim herzaman duzenliydi. Bu ay 3 gün gecikti 2 gün önce test yaptım negatifti. Ilk defa regl gecikmesi yaşıyorum korkuyorum da çünkü tam yumurtlama gününde olanlar oldu🤦🏼♀️ ne zaman test yapsam sonuç alırım. Aşırı bel ve kaşık agrım var regl ağrısımi degilmi merak etmekten cildiricam🤦🏼♀️