Merhaba oğlum 15 aylık. Dört tane birden dişi geldiği için pek yemek yemek istemiyor. Oğlum doğduğunda bir hafta yogun bakım da kaldı ve asla emmedi beni. Ben 15 aydır sütümü sağıyorum çok şükür yettide şimdiye kadar. Ama şimdi yemek yemediği için pek en azından akşam kendi üstüme destek olarak devam sütü vermek istiyorum. Ama bugüne kadar hiç kullanmadığı için kendi sütümü verdikten sonra onu verince istemesi içmedi.tattım kötü değil tadı yavan sadece. Devam sütüne pekmez filan koyuluyor mu bilen annelerimiz yazarsa çok sevinirim.