Oğlum 3 bucuk aylık, daha once gece 2 kere uyanır yer yatardı. Simdi her gece saat başı hatta 40 dk da bir uyaniyor huzursuzca bazen uyumuyor. 3 buçuk saatlik toplam uyku ile günüm geçiyor. Kafayı yemek uzereyim. 4 ay uyku gerilemesi diye okudum. Eşim de yok bi süre. Allah aşkına yaşayan varsa tecrübesini paylaşsın. Gece yatağa gitmek istemiyorum artık 🥺