Akin Sezeryan dogum yapali 2 ay 23 gün oldu ikinci günü kanamam başladı ve 40 güne kadar sürdü bu arada dogum kontrol hapina başladım bir dahaki ay tekrar kanaman oldu hap kullanırken bir hafta sürdü bir hafta geçti tekrar kanamam başladı ve hapi halen kullaniyorum normalde hap bitince kanamam olmalıydı ama yine oldum sizde durumlar nasil bu durumu yaşayan varmi kizlar
Umudum Akin Benimde sezeryanla doğum yapalı 4 buçuk ay oldu 40 içinde 12 gün oldum bidaha 3 aylık olunca olur gibi oldum ama hemşire olur dedi şimdi 3 haftadır hastayım napcam bilmiyorum ilk doğumum acaba doktorumla konusmalimiyim?
Sengulll Aynı durumu bende yaşadım hatta yeni atlattım kan değerlerin düştüğü için böyle bişey oluyormuş kan hapı verdi doktor ve kesilmesi için ilaç berbat bi durum