KaanAtaM 6saat arayla calpol yada paranox fitil verebilirsiniz. Ama sanırım artık atlatmışsınız , geçmiş olsun. Bize bir 2. Ay aşıları, bir de bexseronun ilk dozu ateş yapmıştı. 6.ay dahil hiç bir aşıda ateş olmadı, onun dışında. Ama tabi ki her bebek kendine özeldir