Tugbahosoglu Kızlar acil yardımmm!! Bez önerileriniz neler bebeğim aşırı beyaz tenli ve git gide daha çok kızarıyor pişik olmaya başladı yardım edin ya da hangi pişik kremini önerirsiniz.. şuan molfix kullanıyorum ama çokta memnun değilim zaten
Ohaezgi Tugbahosoglu sleepy natural bebek beZi kullanıyorum, pişik kremide bepanthol kullanıyorum hiç kızarıklık pişik vs olmadı bebeğim şükür
Grupyildizi Ben sleppy kullaniyorum hic pisik olmadi bepantol pisik kremde ise yariyor bir kere gerek olmustu surdum hemen gecmisti
KubosM Tugbahosoglu Canım benim oğlumda beyaz tenli hassas bir teni var ben bez olarak minies kullanıyorum çok memnunum pişik falan yapmadı
Tugbahosoglu KubosM evet aşırı beyaz herşeye kızarıyor ben onun yeni doğunca sadece ıslak mendilini kullanmıştım
Denizkiziii Bende prima Premium care be pişik kremi olarakta mustela kullanıyorum bizimkide giç pişik olmadı
RuzgarMommys Prima aktif bebek 6 aydir Islak mendil uni baby yenidogan Piisk kremi mustela ve bepanthol Hic değiştirmedim hic pişik olmadi
Sevgiguveen Tugbahosoglu goon kullanıyorum çok memnunuz ıslak mendıl kullanmıyorum pişik kremi mınoris kullNıyorum asırı beyaz bendede var bitane . Pişik olmadık daha 9 aylığız . Sadece süt alerjik olduğumuz zaman olmuştuk değiştirdim bezden falan sandım daha beter oldu .
Echche Tugbahosoglu prima premium care bepanthol pisik kremi. Hic pisik olmadı bizim de çok hassas. Simdi goon premium soft külot beze geçtim. O da cok güzelmiş beğendim. Bütçene göre planla
ballicorek_ahmet Tugbahosoglu sleepy natural kullaniyorum pişik yapmiyor. Bir kere oldu o da alanyadayken zeytinyagi kullaniyorum pişik icin
irmatess Tugbahosoglu Canım şu an ne desek boş bunu deneye deneye bulcan mecbur çünkü her bebeğin teni farklı. Mesela sen molfixten memnun değilim yazmışsın ben şu an molfix kullanıyorum bi sorun yaşamadım. Bundan önce sleepy kullandım hem lastik izi çıkıyodu sürekli hem de sızıntı çok yaşıyodum ama sleepyi memnun kalıp kullanan da çok insan var :))) Deneye deneye bebeğine en uygun olanı sen bulcaksın mecbur :) Pişik kremi olarak ıncıa marka kullanıyorum daha hiç pişik sorunum olmadı :)
Tugbahosoglu irmatess ay evet ya sorma bize iyi gelen başkasınayi gelmiyor anlayamadım 😊 bende de molfix lastik izin yapıyor baya kızarıyor bir de be sızıntı da çok yapıyor aşırı kararsız kaldım