MelisaAze benim kızım da bebekken kremle oynamıştı (corasatin)
yiyip yemediğinden emin olamadık, zehir danışma hattını aradım. Yemiş olma ihtimaline karşı hastaneye gitmemizi önerdiler.
Küçük bir ilçedeyiz, sadece küçük bir devlet hastanesi var. Acile gittik, boğazına baktı, röntgen çekildi ciğerlerine bakıldı temiz çıktı.
Alerjik bir reaksiyon, nefes alamama gibi bir durum olurda hemen getirin demişlerdi ama çok şükür bir şey olmadı