Merhabalarr. 11aylık bebeğimin iki göğsünde de sertlik var. Yeni fark ettim. Ne zamandır bu durumda bilmiyorum. 7aylıkken emmeyi bıraktı. Benim hormonlardan değildir yani. Google da iki yaşa kadar olabilir fln yazıyor ama bilemedim. Neyden olabilir bilgisi olan var mı?