Kızımı güya donanımlı bir hastane diye önerilen bir doktora götürdüm dün, mukuslu kakası var kan gördüm birkaç defa dedim çocuk alerjiye randevu alın o zaman dedi bende kaka tahlili falan istemeyecek misiniz belki alerjisi yoktur üşütmüştür dedim evde bekle devam ederse gastroenterolojiye gidersin dedi ben ısrar ediyorum belki enfeksiyon falan vardır diye kadının umrunda değil gözyaşı kanalı tıkanıklığı var sanırım çok çapak oluyor gözünde damla vs öneriyor musunuz dedim göz muayenesi vakti gelmiş zaten orda sorarsınız dedi uykuları çok kötü çok direniyor neyden olabilir diyorum 3 aylık daha düzen bekleme zaten diyor ben zaten düzen beklemiyorumki bu kadar huzursuz olması direnmesi normal olmamalı, hayatımda gittiğim en saçmasapan doktordu boşuna kucağımda bebek risk alıp gitmişim yani yazıklar olsun