Khazely Emirin_Annesiii normal canım benim bebeğim doğdu doğalı her gün yaptıgını bilmem ama pek düzeni de yoktur genelde 3 4 7 bile oldugu oldu. Şu son 10 gündür her gün yada 2 güne bir yapıyor değişiyor yani
Emirin_Annesiii Khazely bizim en fazla iki güne çıkardı o yüzden endişelendim ama inşallah eski düzeni geri gelir
BusErva Emirin_Annesiii bebeğinizin kaka yapma süresi değilde yaptığı zamanki Hali kabız yada ishal şekli önemli masaj yapın zaten çook problem olsa bebeğiniz ağlar rahatsız olur içinizi ferah tutun
Emirin_Annesiii BusErva şuan rahat aslında huysuzlugu yok ama yapmadığı her gün ben huzursuzlaniyorum inşallah düzelir eski düzenine döner
Nurella34 Emirin_Annesiii yani sebebini hiçbir doktor bulamadı. Çok araştırıldı ama sonunda düzeldi şükür
Emirin_Annesiii Mom0982 hayır mamayı sadece bir kere içiyor sonuçta geri kalan hep anne sütü suya gerek yok