Ozel sigorta yapacaksaniz Sadece bebisi sigorta yapamiyorsunuz illa annesinide sadece yatarakta olsa sigorta yapmaniz gerekiyor. İlk 1 yasina kadar rutin kontroller vesaire oldugu icin avantajlı oluyor. Her ay gittigimizde ya yuzde 20sini yada hic para odemiyoruz sigortanin hastane anlasmasina gore yatarak tedavi gerekiyorsada tamamini karsiliyor… İlk dogdugunda sariliktan 2 gun yatmak zorunda kaldik . Ozel hastane 4 bin fatura cikartinca gozumuz acildi. Sonra fatura gosterip bir kismini geri alabildik. İlk yilda dedigim gibi rutin kontrol bazi kontroller gerektigi icin hem yatarak hem ayakta tedaviyi karsilayan paket yaptik ayrica annede olmasi gerektigi icin banada sadece yuzde yuz karsilayan yatarak paketi 5 bine geldi. Anne ve bebek tamamen karsilanan yatarak tedavi bebege ayakta tedavi 4 bin paket gibi bisey oldu. 1 yasa kadar en mantiklisi bu. 1 yas sonrasi sadece bebege yatarak yapmayi dusunuyoruz tabi sadece bebege oluyorsa olmuyorsa mecvur anne bebek yatarak tedavi paketi olacak suan 7 ayligiz cok sukur ihtiyac olmadi. Olmasinda