AseLBebek26 Doğum sonrası rapor parasını raporunuz bittikten sonra mi aldınız ya da ne zaman aldınız arkadslar?
Esrujjj AseLBebek26 ya merak ettim bu ne parası oluyor tam olarak hangi raporda ve hangi çalışanlar için geçerli?
Seyma60 Ben ay ay aldım doğumda. Sonra ilk hafta doğuma kadar olanı aldım sobra da her ay yattı toplam 7500 falan aldım canım
AseLBebek26 Esrujjj özel sektörde çalışanların 4 ay doğum iznine çıktıklarında doğumdan sonra sskdan aldıkları para oluyor rapor parası çalışmadıkları günlerin parası yani halihazirda çalışan anneler için geçerli