Asyadurununannesi Kızlar kanguru önerirmisiniz marka olarak ne önerirsiniz ve bebek telsizinde hangi marka kullanıyorsunuz satmak isteyen de olursa yazsın lütfen 🙏🏻
maggie Asyadurununannesi telsiz almadım ama xiaominin kamerasını aldım trendyolda indirime girmişti 200 tlye aldım çok aşırı memnunum gece görüşü de çok iyi hareket veya ses algıladığında haber veriyor bi şnceleyin isterseniz
Zeynepnefesinannesi Asyadurununannesi kanguru henüz kullanmıyorum ama telsiz wewell kullanıyorum mavi renkli olanı çok memnunum aşırı güzel 🙏🏻
Busravebebegii Asyadurununannesi merhaba bende solomom baby öneririm cok rahat onde arkada ve yanda taşınabilme özelliği de var :)
zeynepela2 Kanguru net Solomon baby çok rahat ettim malzeme kaliteli 3 çocuk bile büyütür . Dolap uygulamasından aldım 1 kullanıcı ben kullandım 2. Kullanıcı taş gibiydi gene dolaptan satttım 3. Kullanıcı ilk günlü gibi