Kızlar bebeğim 4 ay 11 günlük yaklaşık 2 gündür sürekli bağırıyor sürekli huzursuz ama normal bir bağırma şekli değil inanılmaz bariz çığlık atıyor resmen uykusunda da aynı atak mı geçiriyor yoksa bir yeri mi ağrıyor anlamadım sağlığı yerinde görünüyor ama yine de bu durumu yaşayan anneler deneyimlerinizi anlatabilir misiniz