Kızlar bebeğim alerjik bir bebek çoklu gıda alerjisi olduğu için ek gıda döneminde mama verirken çok zorlandım hem korkularımı oldu yutması ile ilgili hem de sınırlı yiyecekleri yedii için şimdi yutamıyor. Çiğniyor çiğniyor en sonunda atıyor ağzından.Benim durumumda olup da düzelençpcuğu olan anneler var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim bana yardımcı olur musunuz teşekkürler