Melek00 Merhabalar komşumuz kızının dişi 5 aylıkken çıkmış erken degılmi doktora götürdünmü ne dedi doktor dedı canım sıkıldı bunun için doktora goturmeye gerek varmı
Yasminela Melek00 Merhaba, erken değil benim kızımda 4. Ayına girdiğinde çıkardı doktoruna sormuştum normal demişti
Yasminela Melek00 bildiğim kadarıyla yok, halk arasında çabuk çürür vs denir ama doğru olduğunu sanmıyorum sadece dişleri çıktığı zaman temizliğine dikkat etmenizi tavsiye ederim
Erencinarinannesi Melek00 benim yeğenim 4.5 aylıkken çıkarmıştı gayet normal benim oğlumda 10 ay 13 günlükken ilk dişini patlattı çocuktan çocuğa değişir bu durum 18 aya kadar yolu var ilk diş patlamasının
Melek00 Erencinarinannesi çok teşekkür ederm cevaplarınız için bana kotu birşey iş gıbı tepki verınce şaşırdım
Mina_momy Melek00 kızım 3 aylıkken şişmiş salyaları çoğalmıştı 4 aylığa doğru 2 tane çıkardı alt dişlerini . 4 buçuk 5 aylıkken de aynı şişti üst 3 dişi şimdi 6 buçuk aylık o 3ünü de çıkarıyor bence olabiliyor öyle.