75kinalikuzu Kızlar ssk dan pandemi nedeniyle 2019 dan sonra doğum yapan annelere 500 tl yardım veriyormuş alan veya haberi olan varmi
75kinalikuzu Burcugull evet Arkadaş im 2019 da doğum yaptı ona yeni yatmış yarın 170 ariyo detayları öğrenicem süt parası değil emzirme ödeneği miş
75kinalikuzu 2020minikkus doğum parası eşine yatan 170 i arayın yeni doğum yaptıysanız bir çocuk 200 ikinciye 400 veriyor
Shs Ben pttden bekliyorum 400 tl sanirim. kizim 2.5 aylik oldu .e devlette görünüyor ama sisteme dusmedi diyorlar alamadik daha.
Deletedmom5284 300+200 tl aldım birde bez parası yatırıyorlar 20₺, 20₺ bez mi olur neyse kendileri yatırdılar zaten başvuru falan yapmadım 😅
sarilokumumm 75kinalikuzu hiç duymadım 202 tl emzirme ödeneği 300 tl doğum parası belki söylediğiniz toplamıdır
Burcugull Ben 9800 doğum parası 202 emzırme 400 çocuk parası yatacak bez mama parası falan da almadım nerden başvuruluyor