EymenMomy merhaba ben 4 gun önce oldum. Emziriyorum. Evet bu aşı yeni olduğu için yeterli çalışma yok fakat tanıdığım doktorlardan gördüğüm ve dinlediğim kadarıyla olmak çok daha yararlı. Bu aşı klasik aşılar gibi inaktif bir aşı olduğu için önceki aşılara dayanarak faydalı olacağını düşünüyor doktorlar. Hatta bir doktor var tanıdığım. Kendisinin ikiz bebekleri var. Emzirmeyi bıraktırma zamanları gelmesine rağmen sırf bu aşıyı olup antikorlar bebeklerine de geçsin diye emzirmeyi bıraktırmadığını söylemiş ve aşıyı olmuştu. Hatta ona göre riskten ziyade tam tersi çok faydası olacağını düşünüyordu. Kendi doktorumuza da sordum. Tabiki yaptırın hiçbir sorun yok dedi ve hemen ilk gün yaptırdım.