Gokce07 Merhaba kızlar 2,5 aylık olduk daha gelmedi ağrısı oluyor bunun ıcın daha bekleyeyımmı bir ilacı yolu varmı?
[silindi] Gokce07 ilk 1 yıl regl olmamak gayet normal ben doğum yaptıktan sonra 45. Gün regl oldum 3 ay normal şekilde gördüm 4. Ay 15 gün gecikti sonra oldum
Canan43 Gokce07 ben dogum yaptıktan tam 28 gun sonra adet oldum 4 gun sürdü eskisi gibi devam etti cok şükür ama sizinki normal herkeste aynı olmuyor
Tugcesilam Gokce07 bende olmadım diye burda post acmıştım kızım 2.5 aylıkken sonra kızım tam 3. Ayına girdi bnde o akşam refli oldum 😂😂
Nurdem0433 Gokce07 ben yaklaşık 3 ay çok agrı çektim elim ayağım hep ödemliydi şişti şişliklerim 1 yılı buldu inmesi o derece kötüydü ama geçti 😀çok şükür