Tecrübeli anneler lütfen yardımcı olur musunuz . Kızım tam 4 aylık ve hiç olmadığı kadar huzursuz emziği atıyo doğru düzgün emmek istemiyo parmağımı ağzına koyuyorum ısırıyo o zaman susuyo ve salyası da akmaya başladı . Acaba diş çıkarıyor olabilir mi şuan çok erken diye biliyorum ama eğer diş çıkarıyorsa tahminen ne zamana çıkar da rahatlarız