Kızlar ben dogum yapalı bır ay oldu sag gogusum fecı derecede yara oldu yarıldı ve çok kanıyor cok krem kullandım zeytınyagı vs herseyı denedım hala yara artık emzırmek istemiyorum gumus kapaktan ıstedım eşim çok cimri oldugu ıcın almıyor elle sagsam bu göğsüm iyileşene kadar olmaz. Mı???