Ekm Merhabalar 5. Ayda doktorumuz su vermeye başlıycağımı söyledi ama 6. Ay anne sütüyle beslenen bebek için suya gerek var mı bilemedim doktor görüşleri niye farklı bukadar??🤷🏻♀️
Umutaras Ekm benim bebeğşm 10 günlükten beri mama kullanıyor o yüzden nerdeyse doğduğundan beridir su veriyoruz canım çay kaşığıyla veriyordum çok küçükken bir iki kaşık
KaanAtaM Ekm doğrudan beri azar azar veriyorum sarılık olmasın diye çok şükür olmadı şuan bebeğim 3 aylık ☺️
zeynepela2 Benim annemde su verdi kızdım 5 aylıktı ozaman doktora gittik suya ihtiyaçı varsa içer ver bişi olmaz dedi
Ekm Mom088 genelde osekilde biliyodum bende anne sütü alan bebeklerin ihtiyaci olmuyomus ama doktor gorusleri degisebilio demekki
AdenMariamm Ekm yok hayır ne kadar içmek isterse genelde 5 ml kadar oluyordu şimdi 20 ml suyu içiyor valla tek seferde zaten süt ve suyun ayrımını yapar oldu
Mom088 Ekm evet değişiyor ben doktorumuzdan çok memnunum her görüşüme saygım var anne sütü bebeğin tüm ihtiyacı karşılar ilk 6 ay demişti o yüzden 6. Ayda ek gıdayla başladım suya
Ohaezgi Ekm doğduğundan beri veriyorum canım ben sarılık olmasın diye önce şekerli su verdim şimdi normal suya döndüm
Zekimurendebizigorecekmi Morusevenanne susuz kalan vücutta da iştah kaybı olur ama tabi içirdiğimiz miktarı da tokluk hissi vermeyecek şekilde ayarlayabilirsinz bi seferde 60 cc içmiyorlar ki zaten ona göre 10 cc 20 cc verilebilir bence
Nadiss Ekm doğduğu günden beri veriyorum şuan 6 aylık günde 60 ml kadar içiyor yemek yedirdikçe veriyorum suyun ne zararı olacak kafasındayım ben
Morusevenanne Zekimurendebizigorecekmi Anne sütünün cogu su zaten. Cocukların midesi de bizimki gibi değil ki minnak.
Zekimurendebizigorecekmi Morusevenanne Tamam da ilk aylar için geçerli o durum ben size ilk doğduğu zamandan beri verin demiyorum ki 6 Aydan sonra öneriliyor zaten çünkü mide kapasitesi de büyüyor ya o yüzden ek gıdayla birlikte destekler vücudu .