Bebişim 3.5 aylık gündüzleri 40 ar dk dan belki 5 6 uyku yapıyor gece de 10 saat filan uyuyor yani Bi sekilde toplam alması gereken uykusunu alıyor ama gündüz bu sık kısa uykular bana Bi iş yaptırmıyor ve o da ağlayarak uyanıyor uykuyu alamıyor muhtemelen uğraşıyorum ama bir türlü geri döndüremiyorum uykuya 1.5 saatten 3 uyku yapsa fena mı ama yok kısa kısa sık sık nasıl çözümlerim bunu ya büyüdükçe uzar mı sizce