Sukran34 Merhaba anneler oğlum 7 aylık oldu.Grip olmuş öksürüyor doğru düzgün uyuyamıyor önerisi olan anneler yardımcı olursanız sevinirim.
Titizana Sukran34 merhabalar bizimkide grip oldu burnuna serum fizyolojik sıkıyorum başucuna soğan koydum kalorifere ıslak havlu koydum inşallah iyileşirler 🤲