Kuzey03 ben geçen hafta yaptırdım kilosuna boyunu gözlerin ciğerlerini dinledi muayene etti heryerini bezini bile açıp baktı yani bende sadec aşı ypıcak sanıyordum aşı olduk şükür hiç bir huzursuzluk yaşamadık ateşi bile çıkmadı şükürler olsun süt alerjimiz vardı sabahları yumurta sarısı yediriyordum ona alerjimiz yok ama bizim