Serpil123-kzmz Merhaba anneler özel sektörde çalışıyorum rehabilitasyon merkezinde… işe geri döndüm süt izni kullanmam mi gerekiyor yasal olarak.. kullanmak istemesem problem olur mu bu konu hakkında bilgisi olan var mı😊
YasemiNYagmur1 Serpil123-kzmz çocuğunuz 1 yaşını doldurana kadar bu hakkınız var kullanmanız gerek. Benim çalıştığım yerde imza atılıyor ay sonları kullandım diye yani iş yerinin kullandırması ve sizinde Kullanmanız gerek
AkileUgur Serpil123-kzmz kullanmak.zorundasiniz ister toplayıp bir arada isterseniz iş saatinden gün gün erken çıkarak
Serpil123-kzmz Kurumun kullandıracak söyle bir sıkıntım var 80 saatlik stajım var 2 haftada bitirmek istiyorum 2 hafta süt iznini kullanmadan olur mu asıl bunu merak ettım