Gokcen_26 6 aylik bebegm var. Kulagiyla oynuyo ara ara . Oyle bi agrisi varmus gibi de dgl ama. Bu aralar uykuya direniyo. Bazende miz mizlaniyi ama .
Hshdhdhd Gokcen_26 hayirli olsun canim disiniz yolda 😂 bizde ayni durumlari yasadk bi baktim diş 😍 cok zor ya disimiz ckti ama hala bu durumlari atlatamadk yarnda aşımız napacam bilmiyorum 😑
Kahvedelisi Gokcen_26 diş gibi duruyor sanki. Kulak agrısı olsa huysuzluk devamlı olur kulağını koparmak istercesine çeker ve hafif ateş yükselmeye başlar bir terslik olduğunu anlarsınız yani🌸