Merhaba anneler bebegım dogdugunda kalbınde üfürüm var denildi bugunde 3.ay kontrolune gıttık kalp doktoruna da gosterdık oda kalbınde 4ml kadar delık var dedi. Egitim ve arastırma hastanesine goturun dedi. Mahvoldum delik var denılınce basımdan kaynar su dokuldü resmen😔benımle aynı durumu yasayan var mı…