Birkucukeylulmeselesi Hiçbir bilgim yok kızım 2-3 aydır hiç kilo almıyor geç bike kaldık sorum şu mamalar 100 den aşağı değil en çok hangisi seviiyor acaba bebeklerin en çok beğendiği içtiği mama hangisi önerilerinizi bekliyorum
2metinaski Birkucukeylulmeselesi Biz bebelac kullanıyoruz başlarda içmedi ama sonra sevdi tadını sanırım şimdi biberonu görünce ’gel gel yapıyor 😊
Annesi_bebisi Birkucukeylulmeselesi doğduğundan beri aptamil kullanıyorum söylenenlerin aksine gaz topaklanma vs biz hiç bi şikayet yasamadık 10 aylık olduk hala severek içiyoruz
Omeryku Birkucukeylulmeselesi benim bebeğimde en son sma yı beğendi her bebek farklı oluyor denemekte masraflı Allah yardımcın olsun
Birkucukeylulmeselesi Annesi_bebisi ablamsa aptamil dedi kararsızız küçüğü varmı denemek için filan kaç numara bide sizinki
HiddenKiller Ben similac kullanıyorum 10 aylık bebeğim güzel de kilo alıyor ebebekte küçüğü 40 TL büyük boyu 82 TL diğer mamalara göre çok uygun fiyatı bebeğim de çok seviyor
HiddenKiller Birkucukeylulmeselesi eczanede var mı bilmiyorum ama internette çok var alışveriş siteleri satıyor ama ebebek daha uygun olmazsa ebebek in kendi uygulamasından satın alabilirsiniz
defnesmomm Birkucukeylulmeselesi similac 2 numara 💙 kilosu geriden gelen bir bebeğim var, bize çok faydası oldu, biraz toplarladık sayesinde
Birkucukeylulmeselesi Annesi_bebisi aptamil prosyneo varmış arkadaş onu önerdi birde onda 2 numara var aradakş fark nedir kızıma denemek için verecekti de kaç aydan kaç aya bu numaralar bilginiz varmı acaba
Annesi_bebisi Birkucukeylulmeselesi ilk 2 ay bende onu kullandım doktorumuz önermişti sezeryan ile doğum yaptığım için sanırım içeriğinde fark var ama sonra normal Aptamil e döndük ilk aylar önerdi doktorumuz