7 aylık bir bebe nerdeyse benim gibi yaşıyor diyebilirim. Dün gece 2 ye kadar oynadı eziyet etmeden. Sabah 9 da kalktı yine 13:30 a kadar oynadı direndi uykuya. Sonunda ağlayarak uyudu 1 saatçik. Gündüz 2 ya da 3 uyku uyursa ki bunların toplamı en fazla 4 saat oluyor. Gece gene uyumuyor. Yani pes ettim artık napayım uyumasın… iç dökme postu olsun böyle sorum yok 😂