Kızlar bana yardım edin lütfen annem kayınvalidem aynı mahallede oturuyoruz hepsi bana yakın yani bu yüzden ister istemez sık görüşüyoruz ee tek torun hepsi haliyle çok üstüne düşüyor çocuğum doyumsuz oldu yani onunla ilgilenmessem asla asla durmuyo ir asla oyuncak oynamaz tek başına anca yanına oturcam birde sokak hastası her bana gelen hadi bu çocuğu parka götürelim diye dşye çocuk sokak hastası asla evde durmuyor hep balkon kapısında hep sokak kapısında şimdi köyüme geldi etrafta yaşıtları var mutlu bile değil yine hep sokak yani çocuğum bence doyumsuz oldu bundan sonra ne yapabilirim nasıl değişebilirim bunu fikriniz varmı yada benim gibi olan