Umutegem Aynı şekilde oldu bizdede ancak daha sonra sarı döküntü şeklini aldı. Bende önce önemsemedim yenidoğan her bebekte oluyor diye. Ayrıca kafasında, ensesinde, sırtında, göğsünde de çıkmaya başlayarak kırmızı sivilceler artmaya başladı. Artık yüzündekiler iyice arttı ve çok kötü olunca doktora gittik. Atopik dermatit teşhisi koydu. Ayrıca alerjisi çıktı. Önemsemeyin diyeceğim ama isterseniz siz yine bir doktora gösterin derim 😉