Alerjiden şüphelenip tahlil yaptırdım. Süt ürünleri ve yumurta alerjisi için kan alındı. Sonuç çıktığında yaklaşık 20gündür kesmiştim bunları. Ama tahlil negatif geldi. Doktorumuz da (alerji dr u yok burada. Bahsettiğim doktor çocuk doktoru) negatif gelmiş bozabilirsiniz ama pişmişlerden başlayın dedi. Yavaş yavaş açın dedi. Süt ürünlerini açmadım hala daha. (Yaklaşık 1 ay olacak keseli) Yumurtayı açtım. 4 5 gün yumurta tükettim. Sonrasında bebeğimin yanağında vücudunda egzaması arttı. Yumurtadan olmuştur diye dün yine kestim yumurtayı.
e şimdi bu kızarıklık yavaş yavaş azalıyor ama artık geçeceği mi var da geçiyor (krem kullanıyoruz bi yandan) yoksa bugün yumurta yemedim diye mi geçiyor anlamıyorum.
Tam geçsin sütü açayım diyorum ama hiçbir şeyden emin olamıyorum bu alerji işinde. Her şey farazi. Yediğim şeylerden mi oluyor yoksa başka bir tetikleyeni mi oluyor, acaba hiç alerji değil de normal bi egzama mı, (mesela kan var kakada ama vegaferondan sonra başladı) işte kan alerjiden mi oldu yoksa demir ilacından mı vs vs. Hiçbir şeyden emin olamıyorum. Sanki kestiğim her şeyi boşu boşuna kesmişim gibi geliyor. Mesela bir iki güne sütü açacağım. Nasıl anlayacağım ha şu oldu demek ki kesin süte alerjimz var diye? Kan desem vegaferondur diyorum. Mukus desem hep vardı ve sütü kestiğm dönemde mukus kesilmedi. Egzama desem hiç tam bitmedi. Kendi kendine ben sütü kesmişken de bazen arttı bazen azaldı. Hufff 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 siz nasıl emin olabildiniz yardım edin lütfen 👀