Esemef Oğlum 4 ay 9 günlük ve bu güne kadar uyku düzeni olmadı ,40’ı çıksın düzelir dediler ,3ayı bitsin kendine gelir dediler de dediler ama yok , bir de sinirli sıpa.Yıkıyor ortalığı ağlayınca doğduğu günden beri. O kadar yoruldum ki anlatamam , dışarı çıkamıyoruz çünkü dışarıda mız mızlanıyor, evde sıkılıyor , salona girmek istemiyor,inceleyecek bir şey kalmadı çünkü . Bazen daha hazır değilmişim diyorum , kendimi motive etmeye çalışıyorum ama iki üç günde bir ben de giriyorum bunalıma , uyku yok,sosyallik yok, evle ilgilenemiyorum , kendimle ilgilenemiyorum,eşimle ilgilenemiyorum , sürekli ona patlıyorum . Çok zormuş gerçekten . 🤦🏼♀️