Asel8 biliyorsunuz ki arı mamanın kendi kıvamı var onun dışında yapınca katı yada sıvı oluyor bende arı mama kullanıyorum 3 çay bardağına 2 buçuk yemek kaşığı mama katıyorum ölçüsü böyle siz biberonla yedirmek istiyorsanız biberonun deliğini daha çok açın mama geçsin içinden ben arı mamayı biberonla verdiğimde yemedi bende kaşıkla yediriyorum