Epifenomen-gkc Herkese merhaba Bebeğim 4ay 10günlük. Saçları çok dökülüyor ve kakasından çıkıyor sürekli yutuyor ben fark etmeden saçlarını kesmek istiyorum. Tıraş Makinesi ile denedim izin vermedi. Bebeğinin saçını kesen/kazıtan anneler ne kullandınız acaba? Jilet gibi bir şey kullandıysanız hangi markanın kullandınız?
ufuk0505 Epifenomen-gkc 3 aylıkken kestik makineyle sorun olmadı saçlar önce bölge bölge uzadı sonra eşitledi şimdi gayet gür ve kalın
Dasbaby Epifenomen-gkc ben 1.5 aylık kestim.Çünkü saçlarını yoluyordu eldiven hayatta taktırmak istemiyordu hiç bişi de olmadı.Çokta iyi oldu sapsarı saçları geliyor yavrumun 💙💙💙
Epifenomen-gkc turgutugra evet haklısınız ama artık kakadan tek tek değil 15 20 tane kıl çıkmaya başladı bu durum bana daha çok riskli gelmeye başladı açıkçası 😑 onun için deneyimli annelerden fikir almak istedim bu zamanlarda yapanlar nasıl yaptı diye 🙏 Kediliannee
bluem Epifenomen-gkc biz makinayla 5aylikken kesmistik cok terliyor diye sorun yasamadik dikktlice kesebilirisniz
Birdunyagezegen Epifenomen-gkc çok dikkatli şekilde kesebilirsiniz. Biz 3 aylıkken kestik makina ile bir sıkıntı yaşamadık bastırmadan dikkatli şekilde keserseniz bir sıkıntı olmaz 😊 o saçları yutmasindan daha tehlikeli bir durum olmaz yani
Merveberk Epifenomen-gkc bizimde kakasindan cikiyodu hatta bi kere popusundan kendim çektim simdi 6 aylik artik yok canım
Epifenomen-gkc bluem peki bir şey soracağım, kızımın arkasında saç yok ön tarafında yoğun saçlar var, büyüdükçe eşitlendi mi o saçlar?
Epifenomen-gkc ufuk0505 teşekkür ederim ben de makineyle tamamladım şimdi, sabah pek izin vermemişti ama. Gürleşmesi veya daha çabuk çıkması için bir şey kullandınız mı acaba
ufuk0505 Epifenomen-gkc haftada 1 kez zeytinyağı ile kafasına masaj yapıyordum ama konakları yumuşasın diye yapıyordum. Ama bence etkisini gördüm uzamasındada gürleşmesindede
Epifenomen-gkc bluem inşallah bizim de düzgün gelir teşekkürler 😊 Dasbaby bizim de kakasından artık çok çok çıkıyordu, simsiyahtı saçları inşallah güzel çıkar teşekkür ederim😊
Epifenomen-gkc ufuk0505 ya bizim de 2aydan beri geçmeyen konağımız var, zeytinyağı kantoron yağı lavanta yağı ve badem yağı karışımı yapıp sürüyorum inşallah gürleşir saçları, kesmenin etkisi olmadığını biliyorum ama inşallah bunlar etkili olur😊
Epifenomen-gkc Birdunyagezegen amin inşallah teşekkür ederim😊 Merveberk kestik gitti artık görmem inşallah bağırsağı da falan kalmamıştır 😊