mycutebaby ben prima premium care kullanıyorum, biraz daha pahalı ama daha önce kullandığım bezde gece uyanıp bir bakıyorum kızımın badisini yandan kol altına kadar ıslanmış, öyle de uyuyordu kızım,hasta olacak üşütecek diye çok korktum,sonra prima premium care aldım , onun kalıbı biraz daha yüksek bel, şimdilik sızdırmadı,ben memnunum