Mirelkusveannesi yani bende anlamıyorum eskilerin böyle imkanı yokmuş şartları neyse ona göre yaşamışlar eskiler yapamadı diye bizde yapmayalım istiyorlar enteresan gerçekten. Bende imkan varken bütçeme de uyuyorsa zamandan tasarruf alır kullanırım ona harcayacağım zamanıda çocuğuma, kendime harcarım. Weewel pahalı gördüğüm kadarıyla ebebekte baby plus uygun, trendyolda da kiwi marka uygun ama karar veremedim bende.