NNF19 müzikli dönenceyi ben beşikte mantıksız buluyorum bebek çarpabilir bundan ziyade bir oyun aslında müzik vs oluşu bebeği uykusundan eder yani tepede minik ayıcıklar görmek. Ben 2 aylıktı kızım bu kafaya erişince söktüm hemen ona bakıyordu çünkü sürekli. 7 aylıktı odasını ayırdım zaten beşikte uyuyordu hep. Çıt sesine uyanıyordu artık hepimiz rahat edemedik denedim olmasa mecbur ayırmayacaktım. İlk bir kaç gün ağladığı zaman hep odada durdum sakinleştirdim vs ama daha rahat etti bu şekilde uyku süresi uzadı bizimde uzadı hepimiz mutlu olduk. Karartma perde kullanıyorum ben yazın güneşte uyutmak zor oluyor. Sabah biraz daha uyuyor hem. Aslında zamanla oturuyor mesela 7 de uyanıyorsa uyanıyor yine ama büyüdükçe uzuyor bu süre ben uykudan çok çektim böyle rahat ettik. Hem erkenden alışmış olması kendine ait yer uyku rutini vs yapmama sebep oluyor uyku deyince beşiğine gidiyor hemen kendi başına ayrı uyuduğunun farkında 18 aylık şuan. Baş ucunda telsiz var çıt dese koşarım hemen