Alpbebek2 o ayda bebekler terleyemedikleri için gözenekleri isilik şeklinde atıyor hergun sabunsuz banyo yaptırabilirsiniz sabun kullanımını 3 günde bir yapabilirsiniz nemlendirici kullanmanızı tavsiye etmem geçene kadar çünkü onlarda gözenekleri tıkar