Gycl bende sormayın zaten ev sıcak ve üstüne kat kat giydiriyodum 😔 4 kat giydiriyodum biliyomusın napıyım bilmiyodum annelik işte yavrum üşümesin diyorum 😊 ama ilk başta annemgil kayınvalidem gil kalın giydir o üşür dediler bende korktum acıkcası ondan kat kat giydirodum. Şimdi uzun kollu cjçıtcıklı zıbın bir ayaklı pantolon bir corap ve tüm boydan zıbın giydiryorum