Benim de başıma geldi 2 tırnağın da 2 tarafı batmıştı. 2-3 ay çektim acısını düzelmedi sonra baya uğraşarak tırnaklarımı kenarlardan küçülttüm ve enfeksiyon için de krem kullanmıştım. Benimki kendi kendine geçmedi et makasıyla fln düzeltmeye çalışabilirsin