Arkadaşlar size bişey danışmak istiyorum belki aranızda yaptıran vardır diye oğlum 5 aylık açıkçası biraz zor bi çocuk, ben dün 20 yaş dişimi çektirdim ve dünden beri yatak döşek yatıyorum sağolsun eşim bakıyor oğluma, onun dışın da ben diş teli için görüştüm taktırmayı çok istiyorum dişlerim önde ve hiç beğenmiyorum, doktorum 3 azı dişini çekeceğini söyledi şimdi benim merak ettiğim asıl konu tel taktıktan sonra ilk 15 gün çok fazla ağrı oluyormuş oğluma bakamayacak duruma gelir miyim merak ediyorum tabi bide çekilecek olan 3 azı dişi 20 yaş dişi gibi beni yataklara atar mı ? Aranız da bebeği küçükken tel taktıran oldu mu süreç ağrılı mıydı çok merak ediyorum,