Mirzohasan dogum sonrası hic korunmamissiniz anladığım kadarıyla. 1 yil olmuyorsa doktora görünmekte fayda var. Fakat ust üste 2 sezeryan , 2 küçük bebekle 3. ye iyi cesaret ediyorsun. Sanirim bebeklerin cok uslu. Birde sezeryanlarin arasi bu kadar yakınken problem yaşamadın mi ? Hamilelik ve dogum sonrası sezaryen yaran sıkıntı yaratmadı mi ?