Doruktuna7 KıZlar merhaba galiba idrar yolu enfeksiyonum var yanmam var ve sürekli tuvalete gitme hissi emziriyorum oğlum 6 aylık ne yapsam ne içsem iyi gelir bilemedim su içiyorum sürekli su çiş moduna geçtim hastaneye de gidemiyorum şuan başına gelen varsa yardımcı olur musunuz?🙁
Gencanne_19 Doruktuna7 ılık bir suya elma sirkesi koyup taharetlen canım. Benim de hem mantar hem enfeksiyonum vardı,böyle yaparak geçirdim 🙂
Sunabay Doruktuna7 bence başkasına iyi gelen belki size iyi gelmiycek sağlık ocağına gidip bir idrar verebilirsiniz hastaneden de daha kolay oluyor
elha_3 Doruktuna7 çok geçmiş olsun inşallah kesinlikkle düzenli icin inşallahh cok iyi gelecektir bir su şişesinin içine limon dilimleyip atın onu sabah akşam taze taze için çok faydalı
sevimlienerji Doruktuna7 canım geçen hafta bende oldum hastaneye gittim bi ilaç verdi doktor ismini hatırlamıyorum ilacın ama şimdi işteyim eve gidince bakar sana yazarım istersen. Emzirdim için sadece bunu kullanabilirsin dedi 1 bardak suya döküp iciyorsun gece yatmadan önce ve idrara cikmamaya çalışıyorsun ne kadar mesanede kalırsa ilaç o kadar iyi oluyor benim sabah geçmişti çok şükür
Gizemm1 Gencanne_19 bende hamileyken olmustum enfeksiyon ve bana da doktor bunu önermişti geçti gerçekten işe yarıyor
Gencanne_19 Doruktuna7 sirkenin miktarını az tutarsanız yakmaz. Ufak bı ağrı,acıma oluyor tabii. Her gün yatarken yapmalsn. Geçmiş olsun 🙂
masal28 Ben hamileyken geçirmiştim, ünlü bir kadın doğumcunun sayfasında okumuştum. Ev yoğurduğunu bir pamuğa döküp vajinaya sürüyosunuz, ben denemiştim çok faydasını gördüm:)
Doruktuna7 masal28 aa denize düşen misaliyim şuan her şeyi deneyebilirim sürüp öylemi duracağım içe doğrumu olacak dıştan yeterli mi
masal28 Doruktuna7 Pamuk ile suyunu sıkıp dıştan içe doğru sürebilirsiniz ama hazır yoğurt değil ev yoğurdu. İyi bakterilerin üretilmesine sebep olduğu için iyileştiriyormuş
Doruktuna7 Sunabay haklısınız ama sağlık ocağı sadece sabahları tahlil yapıyor ancak yarın gidebilirim şuan rahatlamak için bir arayışa girdim