Zeynepkuzeyy aylardır uygulamaya girmediğimmiçin mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayın. Evet bebeğim şuan 20 aylık ve tamamen düzeldi. Egzersizlerini düzenli olarak yaptım hiç aksatmadım yeri geldi canı yandı onun canı yandıkça ben çok zorlandım ama yinede bırakmadım. Doktorumuz zaten 1-1,5 yıl sürebilecek bir süreç oldugunu söylemişti 11 aylıkken tedavimiz tamamen bitti zaten ben çok erken farkettiğim için ilerlemeden durdurabilmiştik doğum sırasında boynunda ters hareket olmasından dolayı oluşmuştu benimki. Çok şükür dediğim gibi şuan hiçbir sıkıntımız yok umarım sizde atlatmışsınızdır 🙏