Anneler merhaba, çok uzatmadan dünden beri beynimi kemiren şeyi size de danışmak istedim. Bebeğim 6 aylık oldu öğretmenim malum okullar açılıyor 6-7-8. Sınıflarım var ve okulda bunların dersine girebilecek tek ben varım ben olmazsam ücretli öğretmen gelmek zorunda. Benim ailem eşimin ailesi birer ay dönüşümlü gelip bizde kalarak çocuğa bakacaklar ben okula gidersem. Ama bırakmak zor geliyor bi yandan diyorum 2-3 ay zaten virüs ortamında bebeği bırakmim evimde oturayım izin alıp. Maddi açıdan sorun olacak ama altından kalkılmayacak kadar değil. Ama idareyle sorun yaşamamak sınava girecek çocukları mağdur etmek te istemiyorum ne yapacağım çok kararsızım