Gullusah benim kizim çok kıllı doğdu anasına çekmiş galiba🤣 şimdi 8 aylık kulağında ve ensesindekiler döküldü ama kollarında biyiklarinda var tüy galiba genetikse üzgünüm kızım bana çekecek 🤣 tüysüz olsun uğraşmasin benim gibi istedim ama hayırlısı 😑