Merhaba kızlar yazmak istedim. sütüm yetmeyince mama veriyordum yılbasından sonra hiç mama almadık ve de hiç bir yerde bulamadık zaten mama. bebeğimde ek gıdaya baslamıştı bıraktık çok şükür, bugun öylesine şu mamalara bakayım dedim 50 tl ye aldığım mama 90 tl olmuş şok oldum.🤦♀️ herşeye zam üstüne zam geliyor şu zamanda geçinmek öyle zor ki bari bebeklerin zorunlu ihtiyaçlarına zam yapmasalar önceden buzdolabını 200 tl ye doldururdum şimdi hiç bişey alınmıyor elim gitmiyor almaya çok şey var da yazacak allah milletin yardımcısı olsun