Yadeee Böyle birşeyle karşılaşan annelerimiz var mı ? Kızım 14 aylık 4. Aydan buzamana mama yiyor doktora gittik bugün memelerinin şiş olduğunu söyledi mama aldığı için bu durumun hormonal olabileceğini söyledi test verdik kan alındı ultrasona girdik herşey temiz çıktı ama aklım karıştı erken ergenliğe girebilir dedi çocuk endokrinoloji doktoruna görünün dedi şaşdım kaldım erken ergenlik deyince bilgisi olan varmı bu konu hakkında ?
Mervenis Yadeee ne alaka benim bebegiminde ayni dogdugundan beri mama kullaniyo suan dort aylik dun kontrolu vardi doktoru asla korkma bu cok normal dedi 🤔
Yarim_Kilo_Kiyma Yadeee Görümcemin kızı erken ergenlik yaşıyor ama 13 yada 14 yaşında, dediğiniz gibi ğöğüsleri çok büyümüştür. Allah şifa versin
BrcnBlgn Yadeee yegenimin kizi erken ergenlik yasadi mama ile buyumustu alerjik olduklari icin bilemiorum tesadufte olabilir
Yadeee Mervenis ne bileyim canım bende anlamadım hiç kafamı allak bullak etti ultrason çeken doktora sordum önemli bişey mi diye hayır hayır dedi adam karıştım iyice
Mervenis Yadeee simdi sen yazinca benimde icime kurt düstü cunku doktor hicbir test istemedi cok normal dedi sende panik yapma bi kac kisiden daha duymustum normal oldugunu
Yadeee Mervenis sağlık ocağı hemşiremize uğradım testten sonra ırsi de olabilir dedi benimde böyleymiş bbekken annem hep öyle der takip edicez dedi doktorda bakalım canım çok sağol cevabın için
Yadeee Yarim_Kilo_Kiyma erken ergenlik bir hastalık mı oluyor peki. Zaten ergenlik için 13 14 yaş normal ben öyle biliyorum yani em azından
Yarim_Kilo_Kiyma Yadeee Şuan o yaşlarda, eksik yazmışım. Erken ergenlik sorun tabi 7-8 yaşlarında belirtiler vardı. Çilek, çikolata, tavuk hatırladıklarım bu kadar yasak idi bunlar. Hala endokrinolojinden takipi ama son durum. Nedir bilmiyorum
Yadeee BrcnBlgn anladım canım kaç yaşında şuan nasıl bi dönem geçirdi bilgin varsa yardımcı olursan bana sevinirim